Duister Gent Duister Gent
LARP
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Bal Masque

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Duister Gent -> Gevraagd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Elmira De los Dolores



Geregistreerd op: 01 Dec 2013
Berichten: 62

BerichtGeplaatst: 03-08-2014 08:39:44    Onderwerp: Bal Masque Reageren met citaat

Beste larpers,

Bij deze doe ik ook een out-game oproep aan de mensen die op de één of andere manier zouden kunnen bijdragen om van het Bal Masqué een onvergetelijk evenement te maken.
Van sommigen had ik al zaken vernomen, zoals het willen aanleren van dansen, laten we daarvoor al zeker afspreken.
Maar we kunnen ook muziek gebruiken, veel aankleding en decoratie (tafelkleedjes, bloemstukjes, schaaltjes, (nep)kaarsen al dan niet met kandelaars, schilderijtjes of andere makkelijk vervoerbare kunstwerkjes, ...)
Verder zijn we op zoek naar iemand die wat handig is met de computer om een mooie uitnodiging, soort flyer in elkaar te knustelen.
Mochten er mensen ideeën hebben, al was het vb. maar enkele zaken om te knabbelen die zouden kunnen doorgaan als iets gemaakt van bloed.
Tot slot kunnen we ook nog wat extra volk gebruiken aangezien we de sessie willen opentrekken voor een breder publiek.
Dus ik denk dat iedereen wel op de één of andere manier kan helpen en dat zou erg geapprecieerd worden.

Alvast bedankt,

Isabelle
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rage Blackstone



Geregistreerd op: 16 Mei 2014
Berichten: 28

BerichtGeplaatst: 03-08-2014 16:24:36    Onderwerp: Reageren met citaat

hey,

Ik heb er op de sessie al eens over gepraat. ik kijk of ik hier wat decoratie liggen heb. ik sprokkel wel wat samen.
Ik wil ook wel eens kijken om een ontwerp te maken voor een uitnodiging. Maar wat ik me afvraag, in welke stijl hadden jullie dit graag gezien? (ik denk aan een mooi handschrift met de eerste letter een sierletter)
welk soort papier moet er gebruikt worden? Laten we dit door een drukker doen of printen we dit zelf?
In ieder geval zal ik een paar dingen samen puzzelen. dan kunnen jullie nog kiezen of zaken veranderen.

grts,
Andy.
_________________
"I have come here to chew bubblegum
and kick ass. And i am all out of bubblegum!"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sergio Roselini



Geregistreerd op: 05 Jan 2014
Berichten: 47

BerichtGeplaatst: 03-08-2014 20:19:12    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb zaterdag de geluidsinstallatie bekeken.

ALS de installatie die er staat goed werkt, is er een adapter nodig (kleine jack van AUX (typische jack van headphone) naar een dikke jack moet gaan.

Ik had kabels bij, maar geen adapter jack, dus weet niet of die geluidsinstallatie die er staat bruikbaar is of niet.. anders moet er alternatief gevonden worden (een laptop met MP3 en paar goede externe boxen? Of als iemand iets beter heeft? )

Ik zou ook iets posten op facebook ervan om reclame te maken, niet iedereen komt op het forum, en kan ook meer mensen bereikt worden. Ik had er al wat over gezegd tegen paar kennissen en die zagen het wel zitten om een mooi gekleed een dansje te doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NPCs Paul



Geregistreerd op: 15 Aug 2013
Berichten: 149
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: 03-08-2014 21:03:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb de jack die nodig is. I'll bring it.
_________________
Though we are not now of that strength which in old days moved earth and heaven, that which we are, we are. One equal temper of heroic hearts, made weak by time and fate, but strong in will to strive, to seek, to find and not to yield. ~Tennyson~
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Elmira De los Dolores



Geregistreerd op: 01 Dec 2013
Berichten: 62

BerichtGeplaatst: 05-08-2014 17:17:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Super Andy,

Ik dacht inderdaad ook aan sierlijke letters en misschien en foto van een masker op de achtergrond?
Met dag, uur, locatie en 'inkomprijs'?

Ook thx aan de mensen die zich met de technische kant van de muziek zouden kunnen bezighouden.
Ik kan wel wat cd's meebrengen, maar verder ben ik daar nogal een sukkel in ;-p

Groetjes,

Isa
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Elmira De los Dolores



Geregistreerd op: 01 Dec 2013
Berichten: 62

BerichtGeplaatst: 16-08-2014 07:42:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Dag iedereen!

Het bal komt nu echt wel dichtbij.
Vandaar ik nog es wil checken hoe het zit: wie wat kan meebrengen of maken ? En bv. om hoe laat we van start gaan, want ik zou graag nog een uitnodiging zetten via de dansschool om wat meer vrouwen aan te trekken Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NPCs Paul



Geregistreerd op: 15 Aug 2013
Berichten: 149
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: 17-08-2014 17:17:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Elmira De los Dolores schreef:
Dag iedereen!

Het bal komt nu echt wel dichtbij.
Vandaar ik nog es wil checken hoe het zit: wie wat kan meebrengen of maken ? En bv. om hoe laat we van start gaan, want ik zou graag nog een uitnodiging zetten via de dansschool om wat meer vrouwen aan te trekken Wink



Yes, more women. *nodnods*
_________________
Though we are not now of that strength which in old days moved earth and heaven, that which we are, we are. One equal temper of heroic hearts, made weak by time and fate, but strong in will to strive, to seek, to find and not to yield. ~Tennyson~
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Faraday



Geregistreerd op: 10 Sep 2013
Berichten: 25

BerichtGeplaatst: 20-08-2014 15:44:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Rage Blackstone schreef:
hey,

Ik heb er op de sessie al eens over gepraat. ik kijk of ik hier wat decoratie liggen heb. ik sprokkel wel wat samen.
Ik wil ook wel eens kijken om een ontwerp te maken voor een uitnodiging. Maar wat ik me afvraag, in welke stijl hadden jullie dit graag gezien? (ik denk aan een mooi handschrift met de eerste letter een sierletter)
welk soort papier moet er gebruikt worden? Laten we dit door een drukker doen of printen we dit zelf?
In ieder geval zal ik een paar dingen samen puzzelen. dan kunnen jullie nog kiezen of zaken veranderen.

grts,
Andy.


Ik zal eens nagaan hoeveel dit zou kosten als we dit ietwat professioneel zouden laten afwerken (digitaal drukken). Enig idee over de oplage, het formaat en de hoeveelheid tekst?

Zodra ik de basisinformatie heb, kan ik informeren over de kost.

grtz,
Tony
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rage Blackstone



Geregistreerd op: 16 Mei 2014
Berichten: 28

BerichtGeplaatst: 20-08-2014 15:56:56    Onderwerp: Reageren met citaat

kan iemand van de organisators de exacte tekst in pm doorsturen zodat ik deze op het kaartje kan zetten?

Dank u.
_________________
"I have come here to chew bubblegum
and kick ass. And i am all out of bubblegum!"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Storytelling



Geregistreerd op: 26 Mei 2013
Berichten: 627

BerichtGeplaatst: 22-08-2014 12:35:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Rage Blackstone schreef:
kan iemand van de organisators de exacte tekst in pm doorsturen zodat ik deze op het kaartje kan zetten?

Dank u.


working on it

joris
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sergio Roselini



Geregistreerd op: 05 Jan 2014
Berichten: 47

BerichtGeplaatst: 01-09-2014 15:23:56    Onderwerp: Reageren met citaat

moet ik laptop meepakken?

Is er een alternatief indien de geluidsinstallatie van de zaal niet aan de praat gekregen kan worden?

Is er een playlist?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Storytelling



Geregistreerd op: 26 Mei 2013
Berichten: 627

BerichtGeplaatst: 01-09-2014 15:32:13    Onderwerp: Reageren met citaat

je laptop meenemen voor de zekerheid zal zeker geen kwaad kunnen, Kris.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NPCs Paul



Geregistreerd op: 15 Aug 2013
Berichten: 149
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: 05-09-2014 12:21:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk niet dat er een playlist nodig is, de nummers die ik denk dat er moeten gedraaid worden zal ik meehebben op stick. Ik breng anders ook mijn HD mee, waar naar hartenlust muziek van kan gedraaid worden (Gothic, Industrial, edm.).

Ik breng ook de plug mee om aan te sluiten op de installatie.

Om hoe laat zal jij daar zijn Kris? Ik probeer er tegen 18u te zijn om mee te helpen alles in goede banen te leiden.

Grtz,

Paul
_________________
Though we are not now of that strength which in old days moved earth and heaven, that which we are, we are. One equal temper of heroic hearts, made weak by time and fate, but strong in will to strive, to seek, to find and not to yield. ~Tennyson~
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rage Blackstone



Geregistreerd op: 16 Mei 2014
Berichten: 28

BerichtGeplaatst: 05-09-2014 19:48:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zal ook wat vroeger komen. Ik breng mijn camera mee en zal een hoekje opmaken als "fotostudio". Ik zal tijdens de sessie ook rondlopen om foto's te nemen. (ik heb nieuwe foto's nodig om op onze nieuwe website te gebruiken.)
_________________
"I have come here to chew bubblegum
and kick ass. And i am all out of bubblegum!"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Duister Gent
Site Admin


Geregistreerd op: 25 Mei 2013
Berichten: 105

BerichtGeplaatst: 06-09-2014 12:15:11    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zal er om 18u zijn met de sleutel (weliswaar zwaar onder de antibiotica en de pijnstillers, dus ik heb voor de rest niet veel kunnen voorbereiden de voorbije dagen vrees ik)
_________________
Admin
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Duister Gent -> Gevraagd Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum


Charcoal Theme by Zarron Media, converted for phpBB 2.0.5 by phpBB2.de