Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Storytelling
|
Geplaatst: 27-03-2014 13:33:48 Onderwerp: BELANGRIJK BERICHT OVER BEREIKBAARHEID STORYTELLING |
|
|
Hoi iedereen,
De inbox van storytelling is geblokkeerd. Wij kunnen de inbox niet meer openen, die hangt vast in "debug mode". Ik heb de forum-aanbieder gecontacteerd en ze zijn aan het proberen om die bug aan te pakken, maar voorlopig zonder resultaat.
Als je dus st wilt contacteren, gelieve te mailen naar duistergent@gmail.com of een pm te sturen naar een NPC in beheer van storytelling, met in de titel de duidelijke vermelding dat het een vraag aan st is.
Joke |
|
Terug naar boven |
|
 |
Duister Gent Site Admin
|
Geplaatst: 27-03-2014 13:36:57 Onderwerp: |
|
|
Je kan ook naar het account Duister Gent pm'en.
Joke _________________ Admin |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lukas Vantorre
|
Geplaatst: 28-03-2014 13:36:24 Onderwerp: |
|
|
dit telt ws ook voor de downtimes? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Roeland
|
Geplaatst: 29-03-2014 16:55:40 Onderwerp: |
|
|
weet ni of da me bbforums gaat, maar heb je al geprobeerd de account te mergen met een andere? vaak gaan restricties dan helemaal opnieuw geheractiveerd worden (wat ik voor ST acc onbestaande is, veronderstel ik) |
|
Terug naar boven |
|
 |
Storytelling
|
Geplaatst: 29-03-2014 21:30:23 Onderwerp: |
|
|
Lukas Vantorre schreef: |
dit telt ws ook voor de downtimes? |
ja, we kunnen geen enkele pm naar het st account nog openen, noch downtime acties noch andere zaken.
Dus gelieve je pms van de voorbije weken opnieuw te versturen, via gmail, het Duister Gent account, of een npc-account. Of Influences als het over influences gaat.
Je kan mij ook altijd via facebook bereiken.
Joris |
|
Terug naar boven |
|
 |
|